Drodzy żołnierze!
Mija tydzień odkąd wypowiedzieliśmy wojnę o integrację i włączenie API polskich banków do obsługiwanych przez naszą aplikację. Po wstępnym sukcesie w poprzednim tygodniu ukoronowanym zdobyciu niebieskiego banku z ikoną skarbonki przyszedł czas na zajęcie kolejnych regionów otwartej bankowości.
Sztab generalny po naradzie rozpoczął decyzję o natarciu na bank spod znaku żubra. Niestety po wstępnych sukcesach na linii frontu dwa bastiony nadal się przeciwstawiają. Nie działa „deep linking” powiązany z „redirect URL”, co blokuje nam drogę do przetestowania “exchange token flow” i zdobycia przedostatniej twierdzy przed szturmem na czerwoną stolicę żubrów. Realizacja celów pozwoli zarejestrować aplikację po ciężkich walkach w obszarze testowania na środowisku produkcyjnym. W planach realizacja działań ma się zakończyć sukcesem w przyszłym tygodniu.
Pragnę też poinformować, że marynarka w tym tygodniu ukończyła przygotowania wypłynięcia w rejs po niebieskim oceanie i wciągnęła na sztandar favicon na stronie aisphub.pl. Mała rzecz a bardzo cieszy i jeszcze ładniej wygląda. Zawsze możecie się podzielić wrażeniami pod dodanymi linkami do LinedIn i Facebook w sekcji propagandy.
Niestety plany wywiadowcze a następnie implementacja ataku za pomocą reklam AdMob się nie udała. Po wstępnym sukcesie, zupełnie przypadkiem na urządzeniu testowym i wygenerowaniu dochodu, na urządzeniach docelowych nie generujemy przychodu, eCPM równa się 0. Na nic zdały się wykłady i teoria prof. Tymtoeusza Doligalskiego (SGH) z przedmiotu "Digital Marketing", gdy implementacja przez żołnierzy pozyskanej wiedzy legła w gruzach. Agencja wywiadu planuje wdrożyć Firebase, Google Analitics oraz zmienić typy banerów reklamowych, w celu poprawy wyników i zrozumienia natury problemu. Tak aby w praktyce stoswać wiedzę przekazaną w publikacji "Internet-Based Customer Value Management". W tej chwili reklamy się w ogóle nie wyświetlają.
Trochę statystyk wywiadowczych:
Liczba odwiedzających witrynę aisphub.pl
Zaobserwowany eCPM w aplikacji MBudget: 0
Na koniec dodam, że z najnowszym wydaniem aplikacji dodaliśmy rozpoznanie transakcji kartowych oraz niektóre pola z pustymi wartościami w aplikacji się nie pokazują aby nie ranić oczu żołnierzy, którzy pragną tylko oglądać reklamy i klikać w banery. Miejmy nadzieję, że do tego czasu wywiad naprawi problem z eCPM a aplikacja pozwoli zarobić na kawę.
Serdecznie pozdrawiam z pola walki o Otwartą Bankowość i żołnierzy korzystających z MBudget!
Szeregowy Jakub.
Commentaires